Wat is een goeie around-ear hoofdtelefoon die suround sound ondersteunt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Er zijn zoveel koptelefoons in prijsklassen van 0-1000 euro en aangezien ik niet weet naar wat welke prijsklasse je op zoek bent zal ik verschillende voor je neerzetten hier:

In de laagste prijscategorie tot €50 is de Philips SHL8800 een van de best beschikbare. Ondanks de relatief lage prijs heeft hij een heel fijn geluid. Zeker de concurrentie legt het af tegen deze Philips http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/philips/shl8800/prijzen/bezorgen/885808/#prijzen

Een categorie hoger €50-100 is de Sennheiser HD448 een hele mooie. En de 3 meter kabel is erg fijne bijkomstigheid. Ondanks dat het een wat ouder model is, is deze toch een van de beste uit zijn prijscategorie:
http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/sennheiser/hd_448/specificaties/348096/

In de prijscategorie €100-200 is de Sony MDR-DS6500 de uitblinker, Sony maakt altijd mooie koptelefoon maar dit is echt een pareltje, zeker omdat hij heel erg fijn zit aan je oren, en in tegenstelling tot veel koptelefoons nauwelijks warm wordt.
http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/sony/mdr-ds6500/specificaties/979129/

Prijscategorie €200-500 is de Sennheiser RS 180 wat mij betreft de echte topper. Een uitmuntende geluidskwaliteit, en hij sluit perfect aan op je oren waardoor je helemaal geen last hebt van omgevingsgeluiden.:
http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon/sennheiser/rs_180/specificaties/893433/

Ik verwacht dat je uit de hoge prijscategorieën toch niks gaat kopen dus laat ik die gemakshalve maar even weg. mocht je die toch willen weten kun je even een reactie plaatsen en pas ik het aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beats by Dr Dre zijn hele goed koptelefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen veeeeeelst te duur. (Voor wat ze zijn.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wel cool!
Ik heb zelf deze hoofdtelefoon laatst geprobeerd, geluidskwaliteit is echt super! Heel helder geluid! Let op volgens mij is deze hoofdtelefoon wel speciaal voor DJ's, want die oor gedeeltes zijn redelijk flexibel!

De gebruikte surround technologie is: S-Logic Natural Surround Sound