Hoe krijg ik hondenurine lucht uit mijn bestrating ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.9K

Antwoorden (4)

Je hebt Ecodor in de handel.
http://www.ecodor-ontgeuring.be/Nieuws/Nieuws/kattenpies-geur-verwijderen-kattenpis-stank-verwijderen-urine-katten-verwijderen-katten-urine.html

Ook kun je het eerst proberen met een sopje Biotex of schoonmaakazijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien de bestrating niet overdekt is,maar gewoon in de buitenlucht, gaat de lucht ervan vanzelf wel weg, de bacteriën breken de stoffen weer af.
Moet er dan wel geen nieuwe bij komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke dierenspeciaalzaak hebben ze pompflesjes met anti-urine stank. Werken prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens met schoonmaakazijn. Helpt zeker.